blondehair.blogg.se

GOTT NYTT ÅR

Publicerad 2013-12-31 13:58:40 i Allmänt,

Gott Nytt År mina vänner!
 
Dagen började med plugg och sedan ridning. Efter det kom jag hem och nu har jag precis satt in dagens ena efterrätt i ugnen (kladdkaka med daim). Nyårfirandet kommer att börja 15.30 hos våra grannar med lite mys. Sedan åker vi in som vanligt och ser GP fyrverkerierna. Ska ha med mig kameran så antingen kommer bilderna upp senare, men troligtvis imorgon. Sedan hem och byta om och sen åker jag och Linda hem till Linn där massor av kompisar är. Middag och fest, kan inte avsluta året bättre än med mina två bästa vänner och massor med andra fantastiska vänner. Tänkte göra ett inlägg strax (som komer upp om några timmar) med årssummering av 2013, ett berg- och dalbaneår.
 
Ni får ha en fantastisk kväll, dricka lite för mycket skumpa och beställa en stor pizza imorgon.
 
 
Bild från nyår 2010.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela