blondehair.blogg.se

Godnatt

Publicerad 2013-12-10 23:12:30 i Allmänt,

Hej!
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Har varit ledig idag vilket jag dock inte känns av så mycket. Började dagen med stall och promenad men min ponny och med Linda, mys. Sedan åkte jag hem och promenerade hunden och gjorde tortelini innan jag pluggade ca 4,5h i streck. Efter det åt vi middag innan det var soffläge. Såg faktiskt en stund på Nobelmiddagen då den gick idag och inte nog med det så är det min namnsdag, grattis till mig själv typ. 

Imorgon är jag också ledig. Kommer dock börja dagen med plugg inne i stan med Emma. Sedan ska jag köpa julklappar innan jag ska hem och plugga ännu mer. Kvällen kommer bestå av ponny, kardashian och paradise hotel. En ganska bra dag att se fram emot trots allt. Nu ska jag dejta John Blund, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela