blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2013-12-05 09:38:00 i Allmänt,

Hej!
Idag är jag ledig, vilket är väldigt skönt. Jag började dagen med frukost i sängen medan jag såg på dagens julkalenderavsnitt på datorn. Såg ikapp de fyra avsnitt jag missat igår och jag tycker faktiskt att den är bra. Kan vara för att jag tycker att dom små barnen är sjukt söta. Nu har jag även betällt hem en julklapp, årets första. Måste verkligen ta tag och köpa julklappar snart. Vet dock inte vad jag ska köpa mer än till min pappa (som jag precis beställde) så nu står det rätt still till de övriga. Måste även göra julkort, jag gör alltid egna julkort/julklappsetiketter med massa glitter osv. Tycker det är jättekul och mysigt så ska bara hitta tiden till det. Måste även julbaka också för det är så mysigt. Tänk vad skönt om dygnet hade 48h, då hade jag inte varit lika stressad.
 
Nu ska jag ta och byta om och åka ut till stallet. Jag var tvungen att rida nu på morgonen för mina föräldrar för att det ska bli storm sen och dom tar allt sånt superseriöst typ. Imorgon är jag hästledig (var det dock igår också då hon vilade och mamma fixade allt) för min medryttare ska ta henne men ska då hem till Linn för att fira henne, hon fyller nämligen år idag, Grattis! Inte dåligt att få två hästfria dagar på en vecka btw, det händer inte varje vecka om jag säger så. 
 
Nu ska jag rappa på innan det börjar blåsa mer. Ska se om jag får tid att lägga upp bilder på min nya kappa bl.a. 
Hörs!
 
Ska se om jag kan lösa en fotograf (mamma) till helgen för då kanske jag hinner göra en photoshoot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela