blondehair.blogg.se

Disney gran

Publicerad 2013-12-18 19:14:05 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag varit ledig. Eller ledig och ledig, jag har pluggat konstant förutom när jag tog en paus från Vancouver fruarna och familjen Kardashian. När mamma kom hem tog jag bilen till stallet och gjorde iordning allt. Under tiden när jag mockade så snackade jag redovisning med stallägarn, har ju tenta på lördag och stallägaren är revisor, score. Nobless fick vila idag. Har sträckt vaden på något vänster, har haft jätteont i tre dagar nu och kan knappt gå riktigt, gör jätteont. Så kände att jag sparade mitt ben från den belstningen idag. Hoppas det är bättre imorgon i mitt ben. 
Nu ska vi strax klä julgranen. Vi brukar inte ta in den så tidigt som iår men vi ville ha lite feelings så det ska bli mysigt. Jag önskade astt vi skulle klä den som en disney gran (mycket av allt) så det ser ut som det är så årets gran kommer att se ut. Idag hade jag råkat göra två tridsinställda inlägg till typ samma tid, vilken tajming haha. Men har även fixat ett inför imon.
 
Hörs!
 
Såhär cozy kanske det blir om jag har tur. Vi har ju brasa också så kanske kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela