blondehair.blogg.se

De klassiska 50 - bloggfrågorna

Publicerad 2013-12-20 09:21:00 i Allmänt,

(Skrev detta i onsdags)
 
1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Isabella tror jag.
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Hm, minns inte. Ser mest på serier. 
4. Har du bra självförtroende? – Varierar extremt mycket mellan dagarna. 
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Slippa plugga. 
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Plugga, rida och shoppa (always).
7. Beskriv ditt drömutseende på en kille  Halvlångt blond/brunt, vältränad, fina ögon och leende. 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Khloé Kardashian (haha..)
9. Någon du har kysst - A......
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Inte vad jag vet? 
11. Den du senast sov över hos – Oj, för länge sen det hände helt enkelt..
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – En grupp med några från skolan. 
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Fungerar. 
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis, chips känns för fett och kladdigt oftast. 
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Haha, har gjort en hel del klantigt under mina skolår..
16. Hur uppvaktar man dig? – Visar sig engagerad och kärleksfull. 
17. Har du rykten efter dig? – Kanske inte rykten, men åsikter?
18. Din absolut sämsta egenskap? – Blir lätt väldigt arg.
19. Din bästa egenskap? – Jag hoppas att jag är snäll.. ;)
20. En låt du är beroende av? – Gabriellas sång med Molly Sandén, inte den senaste direkt men galet fin.  
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – Inte ner något :( 
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? En båt? Om jag ska ha med ngt mindre, solkräm? haha För det lär varken finnas internet, laddare eller några butiker. 
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja, det har jag sett bevis på :)
24. Har du kysst en kompis? – Japp.
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Inte så ofta faktiskt, någon gång i månaden? På sommaren oftare dock. 
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Tragiskt!
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Hade vart extremt svårt, men om han varit the one så ja.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Minns inte haha. 
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Typ 63-64kg, överlever. 
31. Hur lång är du? – 183cm, lång som en stång. 
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Ser aldrig på film, men gillar Änglagård, dock inte min favorit. 
33. De bästa svenska skådespelarna? – Ser aldrig på film så.. 
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – HP är mer nostalgi över, det var ju klassik när man var liten. 
35. Ditt humör för tillfället? – Trött.
36. En vacker person? – Kenza, galet vacker.
37. Har du instagram? – Ja, @maaaliiinw  
38. Vem kramade du senast? Tror jag kramade min häst förut, så Nobless haha. 
39. Vem träffade du senast? – Om man inte räknar min familj så dom i stallet, Vendela, Jannika, Susanne, Annie, M-L och Sofie. 
40. När slog du dig senast? – Minns inte att jag skadat mig idag, men det borde jag gjort. Brukar gå in i något varje dag..
41. Någon du vill träffa? – Min faster som bor i USA.
42. När grät du senast? Varför? – Idag när jag läste en blogg. 
43. Sminkar du dig varje dag? – Inte när jag bara ska vara hemma / i stallet.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Ingen.. min ena kusin ;)
45. Är du helsvensk? – Ja.
47. En artist du inte gillar? – Brukar inte lyssna på det jag inte gillar.
48. En artist du gillar? – Zara Larsson.
49. Vad är det bästa som hänt dig? Oj, vad svårt. Nu låter jag nog jätte töntig men min häst är det bästa jag har, älskar henne obeskrivligt mycket så hon är det bästa för mig psykologiskt (och vän mässigt, så många underbara vänner jag träffat i stallet och på träningar/tävlingar tack vare henne).  
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Frisk, fler barns mamma och ekonomiskt oberoende.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela