blondehair.blogg.se

Årssummering 2013

Publicerad 2013-12-31 16:46:00 i Allmänt,

Nu är årets sista dag kommen och jag tänkte därför summera detta året lite kort. När jag tänker på 2013 så tänker jag först, vilket skitår. Men när jag tänker efter har det faktiskt hänt ganska många bra saker. Jag tänkte ta året i 3-månaders perioder och skriva lite för- och nackdelar. Utöver det jag skrivit har jag haft fantastiska personer runt mig och lärt känna mängder med nya människor under detta året. Jag hoppas att vi kommer att dela mycket tillsammans även under 2014 och att jag lär känna ännu mer personer då. 
 
JANUARI - MARS
+ Jag tog mitt körkort! Ett av årets höjdpunkter, så fruktansvärt härligt.
+ Jag fyllde år vilket alltid är kul.
+ Jag och Linda hade praktik i 3 veckor, vilket var kul och lugnt i skolan.
+ Vi taggade inför studenten med fester osv.
+ Jobbade endel på kontoret = cash.
- Jag har för mig att Nobless bara skrittades denna perioden, ev. lite trav. Trist.
 
 
APRIL - JUNI
+ Nobless var bättre, periodvis iallafall.
+ Jag hade min livs bästa kväll, studentbalen.
+ Jag tog studenten och gick ut med ca 2/3 MVG.
+ Jobbade mycket på kontoret = cash.
- Inte så mycket dåligt, lite ångest för framtiden.
 
 
JULI - SEPTEMBER
+ Jobbade mycket under sommaren på kontoret = cash.
+ Kom in på den utbildningen jag sökt.
- Nobless blev utdömd.
- Första gången sen jag var 7år jag var hela sommaren (och året) i Sverige, sjukt deprimerande!
- Saknade gymnasiet och var sjukt osäker på min framtid. 
- Jag var faktiskt allmänt deppig och opepp på det mesta. 
 
 
OKTOBER - DECEMBER
+ Nobless blev frisk :D
+ Jag skaffade medryttare till Nobless. Sparar fruktansvärt mycket tid, en hästfri dag gör mycket.
+ Började jobba som Chattvärd, det roligaste jobb jag haft.
- Har/hade sjukt mycket i skolan vilket lett till en extremt stressig höst. 
- Jag har börjat få mycket komplex och ångest över mig själv. Kan bero på all stress. 
 
 
Nu hoppas jag och tror att 2014 ska bli ett mycket bättre år. Jag hoppas i hästväg att Nobless självklart håller sig pigg och fräsch och att jag kan komma ut och tävla henne igen. Jag kommer att besöka USA minst en gång på en långsememster med familjen men tänker också åka någon weekend till något land med lite kompisar. Jag hoppas att jag kommer kunna jobba minst lika mycket som jag gjort under hösten vilket då kommer att leda till att jag kommer kunna shoppa, resa och spara i den mån jag vill. Jag hoppas även att jag kommer in i det rätta studemoodet och klarar mina tentor som jag vill och att jag utvecklar min engelska. Personligt sätt så måste jag även jobba med mitt humör mot min familj och uppskatta det jag har.  
 
2014 BRING IT ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela