blondehair.blogg.se

Årets tre bästa och sämsta inköp

Publicerad 2013-12-30 10:01:00 i Allmänt, Mode,

Nu är 2013 snart slut och min garderob har som vanligt växt åt alla håll och kanter. Tänkte därför lista årets tre bästa respektive sämsta köp. Märkte att när jag skulle göra det var det väldigt svårt att bestämma sig för vilka som var dom bästa och likaså hitta några som jag är mindre nöjd över. Det betyder ju dock att jag köpt saker saker som jag är väldigt nöjd med vilket är bra. Inget bortkastande med pengar med andra ord.  Jag tar också med det jag köpt och inte som jag fått i present etc. (okej ett par skor fick jag, eller jag bytte det mot en skjorta så jag valde skona själv)..
 
De bästa:
 
* Mina klackar från Tommy Hilfiger. Såå sköna och bra kvalité. Även väldigt stabila. +++
* Mina Ray Ban aviators. Så snygga och sitter mycket bättre än mina Wayfarer. +++
* Min svarta stickade Twist & Tango tröja. Otroligt skön att ha på sig och fungerar till allt. +++
 
De sämsta:
 
* Mina ballerina från Michael Kors. Först var dom pain in the ass att gå in. Gjorde frutansvärt ont, sedan slets dom jättefort. Lämnade dock in dem så nu är de inte slitna plus ingångna = jättesköna. -
* Mitt skärp från Tiger Of Sweden. Förmodligen årets sämsta köp. Det är alldeles för stort (85cm) och öppnar sig när man har på sig det så det kräver en toffs för att vara stängt. ---
* Min blus från Suzanne Nilsson. Den är jättefin med öppenrygg osv men den är nog en storlek för liten. När jag sträcker på mig åker blusen upp och trycker vilket är väldigt oskönt. --
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela