blondehair.blogg.se

5 fördelar med Mac Book

Publicerad 2013-12-30 12:27:40 i Allmänt,

Jag är ju en Apple - tjej och när jag skulle välja dator så var det inget svårt val trots att priserna är betydligt högre på en Mac dator mot liknande med samma kapacitet. Nu ett år senare är jag fortfarande extremt nöjd med min Mac Book Pro och tänkte därför ge er fem fördelar varför ni ska välja Apples Mac.
 
1. Swisch funktionen. Man bara drar fingrarna på en platta. Kan knappt använda PC längre, helt underbart att kunna byta sidor m.m. genom endast ett drag.
 
2. Allt fungerar. Som med alla Apple produkter, allt löser sig själv.
 
3. Lysande tangenter. Alla tangenter lyser vilket är underbart när man ligger i mörker. Man ser allting utan att behöva ha en lampa tänd.
 
4. Iphoto redigeringen. Alla bilder man importerar kommer in i Iphoto. Genom att bara klicka på enter kan man redigera bilderna i färg, kontraster m.m. Det enklaste och det jag endast redigerar mina bilder i.
 
5. Designen. Sist men absolut inte minst. Finns det någon snyggare dator en Mac-datorerna?
 
 
"Har man en gång ägt en Apple produkt kan man inte byta sedan"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela