blondehair.blogg.se

5 bekännelser

Publicerad 2013-12-16 09:55:00 i Allmänt,

 
- Jag får väldigt lätt ångest över saker jag äter, vilket jag verkligen inte borde få. Men det beror på att när jag var yngre var jag superduper smal, jag är fortfarande smal men inte alls på samma sätt och det beror på att jag fått mer kvinnliga former. 
 
- Jag älskar att pyssla, det har jag alltd gjort. När jag går in på Panduro eller liknande blir jag som ett litet barn igen. 
 
- När jag tänker / sitter på bussen etc. så kan jag nog se väldigt sur och bitchig ut, vilket inte är meningen. Därför försöker jag alltid att le lite extra åt andra människor.
 
- Jag älskar mode- bloggar och instagrams, blir så himla inspirerad utav det och tänker ofta på det när jag själv köper kläder eller försöker komma på nice outfits. 
 
- En Celine Tote bag kommer någon gång att finnas i min garderob, det ska jag se till. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela