blondehair.blogg.se

20cm

Publicerad 2013-12-30 20:21:00 i Allmänt,

Idag mina damer och herrar så galopperade jag över en upphöjd bom på över 1,5 år på min lilla ponny. Om någon hade sagt till mig förra sommaren att jag blivit glad för att galoppera över 20cm så hade jag bara skrattat. Men Nobless tyckte det var jättekul och taggade till iallafall. Så nu ska jag börja med markarbetet ordentligt minst en gång i veckan så så hon bygger lite mer muskler och får in lite koordnination. Kanske kan hoppa någon låg clearround i vår? Men fokus är ju självklart så jag kommer ut och tävlar lite dressyr. Idag när jag red tänkte jag att det är verkligen sjukt att hon blev utdömd för 3 månader sedan. Man ska inte alltid lyssna på veterinären.. 
 
90cm 2011/2012

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2014-01-03 13:44:34

Åh vilken fin häst! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela