blondehair.blogg.se

Väskproblem

Publicerad 2013-08-31 17:28:32 i Allmänt, Mode,

För en stund sen frågade mamma mig vad jag ska ha för väska nu när jag börjar plugga på måndag. Jag svarde min Marc Jacobs men då sa hon att jag inte kan ha den för att man inte ska ha massa böcker i den. Det kan jag i och för sig hålla med om plus att min datorn knappt får plats. Då jag har kollat på Micheal Kors travel bag lutar det skarpt åt den. Då jag såg att de hade fått in mörkbrun sist jag var på NK blev jag väldigt sugen på den. Sedan har jag även funderat på en mörkblå sådan. Sen kom jag att tänka på att jag såg en snygg svart från DKNY inne på Åhlens. Den är inte lika vanlig och mainstream som MK väskorna är. Känner att alla har de väskorna så kan vara kul med en lite annorlunda med andra detaljer. Svart funkar alltid men vet inte om det är lite tråkigt då jag har en svart Marc Jacobs och en svart Longcamp. Vill i vilket fall ha den typ av modell på väskan så jag kan ha papper och laptop i utan problem. Ska in till stan nästa vecka tänkte jag och kolla lite närmare. Då vet jag lite också hur mycket skolböckerna osv kommer kosta och vad jag har råd med. 
 
Denna i antingen blå (bild) eller mörkbrun.
 
DKNY.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela