blondehair.blogg.se

Utgång på ingång

Publicerad 2013-08-10 17:00:06 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag inte gjort många knop. Det har spöregnat och åskat hela dagen typ så flyttat mig från sängen på landet till soffan hemma. Suttit och läst bloggar, kollat på hemsidor och program. Mamma är just nu i stallet och rider. Hon har inte ridit sen juni typ så jag har alltså inte fått en vilodag där hästen motionerats på länge så det var skönt. Kommer ihåg när jag köpte Nobless (för 4,5 år sen typ) då blev jag as arg när mamma skulle ta hästen och jag inte fick följa med haha. Nu tycker jag bara det är skönt att få vara hästledig då och då. Det är väl inte så konstigt kanske. Dessutom har ju min ponny vart skadad i snart ett år så jag har inte tränat eller tävlat på snart ett år (om ett par veckor). Sinnes sinnes. Aldrig haft ett sånt långt uppehåll någonsin. 
 
Har ju varit en lugn sommar utan massa alkohol. Har bara velat tagit det lugnt och tyckt det varit svingött att inte vakna upp bakis i sommar. Men idag ska jag o Linn ut och göra stan lite mer osäker. Vi ska till the Docks iallafall och har inte vart där tidigare. Det är ganska nyöppnat men vi käner två av delägarna (?) så det blir najjs. Det ska vara väldigt bra också vad jag hört. Så nu återstår bara att välja kläder innan jag ska hem till Linn för lite förmys innan det är dags. Taggad för kvällen och det ska bli jättekul.

Hoppas ni får en bra kväll!
 
Såhär ser jag ut nu, osminkad och ofixad i min gula Juicydress. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela