blondehair.blogg.se

Toms

Publicerad 2013-08-01 15:20:00 i Allmänt, Mode,

Jag funderar lite på att köpa ett par Toms senare i höst. Egentligen är det ett par vår/sommar skor men jag funderar på att köpa glittriga till partytider när jag inte orkar gå i klackar. Då är dessa lite mer fancy. Dock har jag svårt för espadrillos för tycker dom ser så tantiga ut. Men ju mer man ser dom desto finare och roligare blir dom. Dom ligger absolut inte högst upp på min shoppinglista men kanske får de följa med hem under hösten. Gillar också att för varje par man köper så får ett barn i Afrika ett par också. Dessutom är dom inte fruktansvärt orimligt dyra heller. Funderar på silver då de är det jag mest använder när jag går ut. Annars är dom guldiga och svarta balla, eller alla är i oförsig balla. Här är några färger, de som är mest aktuella för mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela