blondehair.blogg.se

Ta tag i dagen

Publicerad 2013-08-20 10:46:24 i Allmänt,

Hola!

Nu har jag legat i sängen några timmar och tittat på Zoey 101 (haha..) samt läst bloggar. Har även ätit lite frukost i sängen bestående av yoghurt, müsli och färska jordgubbar. Nu ska jag ta tag i mina djur. Hunden, som förövrigt ligger brevid mig i sängen, ska få gå på en liten promenix och ponnyn ska få sig ett barbacka pass medan jag lyssnar podcast. 
Funderar även på att åka in till stan. Måste köpa mig en kalender och lite block och pennor osv inför skolan. Börjar ju iofs inte förrän den 2e så än så länge är det ju lungt. Men gillar att vara förberedd. Vill även in och köpa mig ett snyggt skärp jag har kollat på ett tag samt så måste jag visa er bilder på min nya skinnjacka. Tänkte kankse fota hunden senare i naturen så det kommer lite nya fräscha bilder.
 
Nu ska jag ta tag i dagen! Hörs sen!
 
Bild från helgen, Belinda och Polo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela