blondehair.blogg.se

Snarkande Hund

Publicerad 2013-08-23 08:15:20 i Allmänt,

Hej!

Just nu ligger jag i sängen med min snarkande hund på kudden brevid mig och kan därför inte somna om, så tog fram datorn istället. Igår jobbade jag hela dagen (men jag hade fixat tidsinställda, yeeey). Efter jobbet körde pappa mig direkt till Linn och vi åkte sedan därifrån direkt till Bergakungen. Jag intog min middag i form av popcorn medan vi såg på Känn Ingen Sorg. Jag tyckte däremot inte den var särskilt bra alls då jag dels tyckte den saknade handling och dels inte är ett jättefan av Håkan så kände inte igen låtarna och texterna typ. Efter det tog vi en promenad och pratade innan jag åkte hem. En mycket mysig eftermiddag med andra ord. Förövrigt så hoppas jag att ni inte har missat att Sverige tog EM brons igår i hoppning. Var ju på bio när detta hände men när jag kom ut därifrån och kollade på mobilen handlade allt om det. Såg dock RGBs ritt i efterhand sedan och hoppas ju såklart at han presterar bra på lördag individuellt. Han ligger just nu trea inför finalen. 
 
Idag är planen att chilla lite på morgonen. Sedan åka ut till stallet för att åka vidare till veterinären. Jag hoppas att det blir positiva besked idag och att hovslagaren har tid ändå. Hon har ju dock känts lite knacklig det senaste men inte riktigt halt, jag tror snarare att hon är låst och behöver en kiropraktor. Sedan hoppas jag på att  ta en lång och härlig promenad med Linda i eftermiddag/kväll. Helgen kommer gå åt att göra den årliga storstädningen i stallet. Allt ska skuras, tvättas osv. Hela stallet, sadelkammaren, foderkammaren och tvättrummet. Dock vet jag att några delar (sadelkammaren och tvättrummet) redan är börjat på iallafall, vet inte om det är klart än. Men då vi är en stark styrka så är det inga problem att städa och det blir alltid så sjukt fint efter. Men jag lovar er massa uppdatering hela helgen. 
 
Vi hörs!
 
Baryard, Falsterbo 2012. Inte för hon var med i EM laget, men ändå svensk toppryttare. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela