blondehair.blogg.se

Skinnjacka

Publicerad 2013-08-22 15:07:00 i Allmänt, Shopping,

Hade jätteproblem att hitta en bra skinnjacka till hösten. Hade nämligen några kretierier som gjorde det kluvet.     * Inte motorcykel modell utan en med"lättare" krage (och eftersom 90% av alla jackor är "motorcykeljackor" var det svååårt). 
* Äkta skinn/läder. Fake blir så flagit och plastigt.  
* Guldiga/brons detlajer ej silver.
 
Alla jackor var det "fel" på som jag hittade förutom de som kostade typ 4000-5000kr vilket jag inte ger för en skinnjacka för tillfället. Jag ville att kragen skulle vara djupare då jag använder pälskrage/halsduk hela hösten (det händer inte att jag går utan något runt halsen på hösten/vintern, noway). Hittade tillslut denna jacka från Kiomi på Zalando och den kom till mig i lördags från Tyskland. Kragen är som sagt väldigt annorlunda och har liite svårt för den naturell, men den är perfekt till min pälskrage och även mina halsdukar.  Så det blir superduper. 
Bilderna är urdåliga, den ser gigantisk ut (vilket den inte är) samt att bilderna är orättvisa på dragkedja osv. Hunden stod och väntade på mig för jag hade lovat henne promenad så då var jag tvungen att skynda mig.. Den är iallafall svart med gulddetaljer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela