blondehair.blogg.se

Nu blir det update

Publicerad 2013-08-16 20:10:27 i Allmänt,

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering men har jobbat och har inte hunnit göra tidsinställda tyvärr. Jag trodde ju jag skulle vara ledig nu i två veckor men blev förfrågad med lite mer jobb och har så svårt stt säga nej. Okej nu ska jag verkligen verkligen inte klaga. Ska bara jobba två dagar nästa vecka vilket är alldeles lagom. När augusti lönen kommer ska jag verkligen unna mig saker. Jag har ju jobbat mycket mer än vad jag planerat = mer lön. Just nu sitter jag iallafall i soffan med datorn på magen, unnar mig lite godis och ser på simpsons haha. Imorgon ska jag till Lycke och vara funktionär på par sm. Mina kompisar ska tävla så är deras funkis. Blir nog kul, förutom att jag måste ställa klockan haha, jag är den snällaste. Vet ni föresten jag nämnde ju härom dagen att jag börjat lyssna på R & Is podcast, men nu de senaste dagarna har jag haft ont om tid, men igår kom jag på det geniala att lyssna på en pod medan jag rider. Man får inte vara dum ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela