blondehair.blogg.se

Morotspinnar

Publicerad 2013-08-30 20:39:04 i Allmänt,

Just nu sitter jag och äter morotspinnar med dipp samtid som jag kollar på datorn och ser på kristallen. Efter jag hade gått en promenad med hunden åkte jag ju som sagt in till stan. Köpte busskort, kalender, pennor och ett sudd. Sista skolgrejerna helt enkelt. Var även runt på NK, Åhlens och i Levisbutiken och letade jeanskjol men hittade ingen kort vanligt någonstans. Inte ens överhuvudtaget, blev lite besviken då kan man lugnt sagt säga. Åkte hem och slappade lite, såg på Toddlers & tiaras som jag gjort hela veckan. Det är amerikansk skönhetstävling för barn. Det är sjukt vad små små barn ser gamla ut med smink och fina kläder. Men att föräldrarna lägger typ flera tusen dollar på en tävling är helt sjukt. De flesta barn verkar ju inte ens vilja vara med men deras mammor vill och jag tror de lever ut sina drömmar genom sina döttrar. Det är däremot kul att se dom barn som tycker det verkligen är kul, dom känns så gamla och mogna på något sätt.
Sedan åkte jag ut till stallet. Promenerade en halvtimma med Nobless och mamma gick med som hade med sig Molly, Lego och Smulan (stallägarnas hund och stallägarns systerdotters hund, hon stod också i stallet tidigare). Under promenaden ringde Linda så lagom när vi kom tillbaka med Nobless kom Linda ner och vi tog en promenad på typ en timma samt att vi snackade en bra stund också. Mysigt mysigt.

Det var min dag det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela