blondehair.blogg.se

Mina studentklänningar

Publicerad 2013-08-13 11:15:00 i Allmänt, Mode,

På min student hade jag tre studentklänningar haha. Jag tänkte visa vilka tre det var och skriva lite kort om dem.
 
På frukosten, lunchen, utspringet och flaket hade jag en vit söt klänning från Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim. Den har lite broderiblommor på överdelen och vid midjan. Ett "hål" i början av ryggen vilket gör att ryggen blir lite öppen samt en röd och en blå söm längst ner. Det valde jag och matcha med ett par Converse, sköna och passar med det röd/blåa. Jag beställde den från www.nelly.com
 
Denna bilden är inte från studenten men på min studentmottagning bar jag en vit spetsklänning/med blommor från Abercrombie & Fitch. Jag tycker den är jättesöt och är väldigtnöjd med det köpet. Jag hade ett Marc Jacobs armband till det. Klänningen är beställd från Abercrombies officiella sida www.abercormbie.com och den sändes hit från England. 
 
Denna bilden är inte heller från min student occh det ända som stämmer här är klänningen. Det är en svart klänning från Suzanne Nilsson som jag har skrivit om tidigare. Jag har för mig att jag hade ett svart band som tillhör klänningen som jag hade i midjan. Jag hade mina svarta Tommy Hilfiger klackar till detta och min svarta Ralph Lauren clutch, svart klädd helt enkelt. + min studentmössa såklart. Klänningen kommer som jag tidigare nämnt från www.provrummet.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela