blondehair.blogg.se

Ledig

Publicerad 2013-08-26 21:07:36 i Allmänt,

Nu har jag jobbat klart allt för i sommar, såå skönt. Har ju jobbat en hel del mer än planerat vilket både vart skönt och segt. Skönt på kontot, mindre skönt att solen lyst och det varit den varmaste sommaren på länge. Men det har flytit på bra i sommar och jag kommer ju jobba där i höst igen när jag har lediga dagar så jag är glad. Efter jobbet tog jag och mötte upp Linn. Vi shoppade, fikade och snackade. Riktigt mysigt. Ska bli en lugn vecka, träffa lite kompisar, vara i stallet och umgås med familjen. Sådär lagom chill och härligt veckan innan skolan börjar. Tänk att jag börjar högskola snart, jag börjar verkligen bli gammal..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela