blondehair.blogg.se

Kärleksmåltid

Publicerad 2013-08-29 20:53:20 i Allmänt,

Idag har mina föräldrar 21 årig bröllopsdag - GRATTIS! Min mamma, jag och min bror (min bror dukade och skötte musiken) gjorde en storslagen middag till pappa när han kom hem och nu kan jag iprincip rulla fram. Jag var däremot duktig och fotade allt vi åt, så nu kan ni njuta av allt det som ligger i våra magar haha. 
 
Pappa kom hem med en stooor bukett med rosor, detta är en bråkdel.
 
Välkomst rätten - Champange och varsitt toasthjärta med kräftröra.

 
 
Förrätten - Pilgrimsmusslor med lite sallad och bröd.
 
 
Varmrätten - Oxfilé med stektpotatis, rödvinssås och sallad.
 
 
Efterrätt - Chokladmousse med grädde och hallon toppat med en chokladbit.
 
 
Efter maten  -  Chokladdoppade jordgubbar samt geléhjärtan och lite choklad. 
 
 
MUMS MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela