blondehair.blogg.se

Jag och min bror <3

Publicerad 2013-08-02 15:12:00 i Allmänt,

Mellan mig och min bror skiljer det 1,5år (jag är äldre). Vi är verkligen inte lika varken till utseendet eller till temperamentet tycker jag. Han är mörkhårig och ser ut att komma från mellanöstern medan jag ser ut som en så nordbo så det inte är sant. Jag säger väldigt mycket vad jag tycker och tänker och kan lätt bli väldigt arg medan han är mer lugn humörsmässigt mot de övriga i familjen. 
Jag tycker det är väldigt kul att vi är så nära åldersmässigt. Det skiljer ju bara ett år skolmässigt vilket har gjort att man alltid har haft koll på hans kompisar och jag har umgåtts en hel del med folk som gått i hans klass osv när jag var yngre. Vi har även lika klädsmak och eftersom vi är ipincip lika gamla har vi ju koll på vad man tycker är snyggt och vad respektive kön tycker om. Vi har även börjat umgås endel tillsammans nu när vi blivit äldre (och även massor när vi var små). Det ända som är jobbigt är att han är så mycket bättre än mig på typ allt som har med motorik och träning att göra... men jag är inte en lika stor tävlingsmänniska som han är så det är lugnt. 
Nu i höst fyller han 18år och i vår tar han studenten och jag är redan nu taggad. Minns hur kul det var själv.. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela