blondehair.blogg.se

Hösten/vinterns måste

Publicerad 2013-08-26 15:53:00 i Allmänt, Mode,

Något jag tycker alla ska ha i sin skogarderob är minst ett par UGGs. Jag har två par och det finns inga varmare och skönare skor. Det finns massor med olika modeller och färger och det skulle inte förvåna mig om jag skaffar mig ett tredje par i vinter. Många kan tycka att riktiga UGGs inte är värt sina pengar. Men det tycker jag alla gånger. Pälsen i dessa är mycket varmare och mycket snyggare. Köper man riktiga får man för det första kvalité och för det andra värme. Dom riktiga innehåller riktig fårpäls/fårull vilket gör att dom är supervarma och sköna. Man bör defenetivt impregnera sina UGGs åtminstonde en gång per säsong. De klarar inte slask och regn så mycket men lite funkar och de håller faktiskt väldigt länge. Mina första par har hållt sedan 2010. Ska ni köpa ert första par rekomenderar jag utan knapp. Jag tycker iof knapp är jättesnyggt, men som ni ser på mina gråa så har de vikt ner sig lite. 
 
Mina två par.
 
Mina första UGGs, gråa med knapp. Dessa köpte pappa från Australien i en UGGs butik, det finns mängder med sådana butiker där eftersom UGGsen "kommer från Australien". 
 
Mitt andra par, svarta normalhöga. Jag köpte dessa i UGG Austalias egna butik i London. De har dessa hemma också men inte specifika UGGsbutiker, därför valde jag o köpa dessa i London då utbudet var större. Annars finns dom hemma på bl.a. Yoko Yap och Raglady.
 

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2013-09-09 16:40:16

Hej! Ska åka till london om ca 2 veckor och är sugen på att köpa ett par uggs! Minns du ungifär vad dom kostade där? :) Tacksam för svar! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela