blondehair.blogg.se

Healthy

Publicerad 2013-08-21 13:57:20 i Allmänt,

Idag vaknade jag upp och kände mig sådär äcklig som ni vet man kan känna sig ibland. För att lösa problemet tog jag på mig träningsbyxorna, gick en sväng med hunden. Sen till stallet. Promenerade där typ en timma med Nobless och sen gick jag hem igen. När jag kom hem gjorde jag även den godaste lunchen jag har ätit på väääääldigt länge. Helt sinnes vad god den var. Det var jordgubbar, persika och gurka som sallad. Sen några bitar grillat kött som var över sen i helgen samt några "brödpinnar". Tog ungefär 3 minuter att göra. Bara skära salladen samt värma köttet 30sek och bryta pinnarna och tada!
 
Visst ser det gott ut? Det var fantastiskt gott iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela