blondehair.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2013-08-06 10:30:22 i Allmänt,

Hejsan!

Vaknade upp till regnet imorse här på landet. Igår gjorde vi inte så mycket mer än att bada, gå upp till mina kusiners pappa samt gå ut och äta på kvällen. Jag satt mest med datorn i knät hela dagen eftersom jag är så sjukt lättfrusen och inte ville sitta ute plus att vi har full uppkoppling på både datorn, paddan och telefonen. Samt alla boxer kanaler här haha. Inte riktigt så det ska vara i en sommarstuga kanske, men klagar verkligen inte. 
 
Vi ska åka hem nu på förmiddagen tror jag eftersom det inte är så fint väder. Ska rida Nobless för första gången på två veckor (satt barbacka på henne förra veckan bara) annars har hon bara promenerats. Sedan ska jag in och möta Linn. Vi har inte träffats på över en vecka så vi har en del att catcha igen kan jag tänka mig. 
 
Nu ska jag se på något program på datorn tänkte jag, hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela