blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2013-08-08 09:47:33 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu ligger jag i sängen med datorn framför mig. Men ska strax gå upp och dammsuga. Fick aldrig gjort det igår då jag gick ut med hunden innan Kardash istället. Men nu har jag tagit upp dammsugaren på mitt rum så jag måste. Jag älskar att ha det rent runt mig och mitt rum är alltid fint och rent. Kläderna hänger/ligger tll och med efter färg och märke. Det ni! 
Efter det åker vi in en sväng till stan och shoppar lite förhoppningsvis innan hästen ska motioneras. Med lite flyt kommer jag ha nya saker att visa er senare. Både mamma o pappa skulle med till stallet sen så om det inte regnar kanske jag kan bjuda på lite nya ridbilder. Det var inte igår det bjöds på sånt om man säger så. 
 
Nu kallar plikten, hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela