blondehair.blogg.se

Gårdagen

Publicerad 2013-08-11 18:01:49 i Allmänt,

Började kvällen som tidigare nämnt hos Linn. Vi åkte och köpte lite god frukt och sen kom även Chris och var med. Han är så snäll och kom med present till mig och Linn. Vi drack iallafall vin och åt frukt hos Linn och bara pratade. Supermysigt. Sedan skulle han iväg och se Alicia Keys innan The Docks kallade så jag och Linn åkte med in till Linné och satte oss på Linnéterassen och tog oss ett glas och bara satt och pratade. När Alicia var slut och regnet och åskan dånade som mest så kom Chris och hans kompis Daniel och mötte upp oss på terassen. Vi tog taxi till The Docks där kvällen fortsatte med dricka och dans. Jag o Linn hade flyt då man egentligen var tvungen att ha way out west band men vi löste det tack vare Chris så det slutade med att vi hade vip band på Docks haha. Skön kväll helt enkelt och jag kom i säng strax innan halv 4. 
 
Idag mötte jag upp Linn på stan där vi snackade, gick i butiker och åt lunch. Mysigt mysigt. Nu har jag precis kommit hem från stallet som bjöd på ett barbacka pass på min duktiga ponny.
 
Här får ni två bilder från gårdagen som jag snodde från Linn ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela