blondehair.blogg.se

Fullt upp

Publicerad 2013-08-07 19:07:28 i Allmänt,

Hej!
Igår när jag kom hem från landet åkte jag ut till stallet och red och sen åkte jag till stan och träffade Linn, mysigt. Idag var jag i stallet redan klockan nio. Jag red en sväng barbacka vilket var mysigt, jag har världens snällaste och goaste ponny helt klart. Sedan åkte jag och mina föräldrar upp till Trollhättan. Börjar ju nämligen plugga där om mindre än en månad och har ju inte vart uppe o kollat hur det ser ut plus hur man hittar, så nu har jag koll. Det kändes bra och var fint och sånt. Det fanns dock i princip bara snabbmats ställen som pizza, hamburgare och kebab. Men förhoppningsvis så är skolans ställen bra. Affärena var ju inget att hurra för, men jag ska ju bara pendla där och plugga, inte shoppa ;)

Imoron ska jag o mina föräldrar in till stan är tanken. Ska lämna ett par klackar jag köpte igår och köpa ett par andra samt köpa en jacka förhopningsvis. Fredag till Lördag åker jag nog till landet och Linda hänger med (om hon är frisk). På lördag kväll ska jag ut med Linn bl.a. Sköna dagar att se fram emot med andra ord.
 
Nu ska jag dammsuga mitt rum innan Kardashian börjar om ca 20 minuter. Det är ju onsdag = 1,5h Kdash, dröm!
Hörs sen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela