blondehair.blogg.se

Fredag imon

Publicerad 2013-08-01 20:51:54 i Allmänt,

Åh, imon är det fredag och kortdag (man slutar 1h tidigare på fredagar). Denna vecka har flytit på som vanligt och har egentligen bara två jobbdagar kvar nu. Dock ska jag kanske jobba måndag och tisdag nästa vecka också vilket jag hoppas på. Men vi har jobbat på så bra nu (jag och min bror haha) så vi ligger svinbra till på vår del på avdelningen så det finns eventuellt inte jobb mån-tis då en annan extra jobbare ska in. Hoppas på ngn dag iallafall, cash is king!
Taggad på helg iallafall och det ska vara jättebra väder. Något som är mindre bra är dock att min ponny har nu lite fel på alla benen. Hennes vänstra är ju sin operationsskada sen i höstas. Förra veckan konstaterades ju  att höger fram och bak var sådär. Främst bak tydligen sa mamma idag då det bara var det som sprutades (mamma o pappa var ju uppe på kliniken inte jag). Iallafall så har hon ju ringsko med silikon på båda framhovarna. Igår när jag kom ut var det blod på båda bakbenen då hon antaglignen sparkat sig själv. Sedan hade hon även tappat sin ringsko på högerfram. Dock satt silikonen kvar, men den var borta idag. Skrittade ut igår barbacka med Linda vilket var supermysigt men Nobless kändes dock sjukt ofräsh. Men imon kommer hovslagaren iallafall.
 
Kika in imon, tidsinställda inlägg som vanligt mina vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela