blondehair.blogg.se

Det ser inte naturligt ut

Publicerad 2013-08-05 11:40:00 i Allmänt,

Idag ser man väldigt många som både har silikon och botox som vilken grej som helst. Folk gör ingrepp för att se så lik som barbie som möjligt typ. Jag tror det däremot kommer bli mycket konskvenser. Om man kollar borta i de finare ställerna i staterna så gör de allra flersta botox behandlingar mycket konternuerligt. Jag har diskuterat det med kompisar, familj m.m. och de allra flesta har samma uppfattning. Det kommer skada + att det oftast inte ser naturligt ut. Visste ni att botox faktiskt är ormgift i små små mängder och när jag tänker på det känner jag mig äcklad (kanske för jag hatar ormar något kopiöst). Det kan vara fint i rätt mängd men folk kryddar ju så det ser så hemskt ut.
 
Folk som gör silikonbröst är ju också en kategori för sig. Visst det hade varit härligt att ha ett par goa bröst, det förstår jag fullt ut då jag själv har små. Men om man nu ska göra det  varför göra då D-E kupa när man själv är liten. Det ser så sjukt onaturligt och oproprtionerligt ut. Om jag skulle gjort nya så hade jag gjort så det sett naturligt ut.
 
Samma sak med smink. Folk sminkar sig så ansiktet är tio nyanser mörkare än övriga kroppen. Jag menar, hur snyggt är det. Och de som håller på med barbiedrogen påtala om skeva nyanser, man blir mörkrädd. Grejen är att jag tror man vill se ut som medierna säger och som "idealet säger". Jag tror dock att de som döljer sig under tio lager foundation eller fem ansiktsingrepp borde ta sig itu med sitt självförtronde.
 
Kom igen nu, se inte ut som små fjortisar eller övervuxna barbies. Se naturlig ut. 
 
Dotter och mor, två från Housewives Miami. Dottern ser något stel ut men jag menar, kolla mamman. 
Den är inte returserad heller, har sett många program med dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela