blondehair.blogg.se

Dagen

Publicerad 2013-08-30 09:46:30 i Allmänt,

Godmorgon!
Jag legat i sängen och tittat lite på Paradise Hotel samt lite bloggar i typ två timmar nu. Det är jättejobbigt för jag vaknar när dom andra i familjen går (halv 8) dels för att dem låter och skramlar och dels för att hunden kommer upp då och lägger sig i sängen. Nu ska jag iallafall sätta på mig träningsbyxorna, sätta på Isabel och Rebeccas senaste podcast (som kom ut imorse) och ta med mig hunden ut på en powerwalk på 4km. Sedan tänkte jag äta frukost, byta om och åka in till stan. Måste köpa busskort, kalender och lite pennor inför skolstarten på måndag. Ponnyn får en promenad i eftermiddag när mamma kommit hem från jobbet. Jag tänkte även impregnera lite skor och fixa iordning. Det värsta som finns är när man är stressad på morgonen för att hinna med bussen och ska bara dra på sig skorna man tänkt och dom är smutsiga / ofixade. Jag kommer förövrigt beöva åka med halv 7 bussen hemifrån när jag börjar halv 9, om inte mamma kör mig en bit (då får jag åka kvart i). Jag blir trött bara av tanken. Varför ska jag bo på landet enligt västtrafik?!

Mer update kommer sen som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela