blondehair.blogg.se

5 saker jag gärna stoppar i min mun

Publicerad 2013-08-22 10:51:00 i Allmänt,

Jag har ju kört 2 gånger nu under sommaren "5 saker jag aldrig stoppat i min mun", i matväg då. Men för att jag inte ska se ut som världens mest kräsna människa tänkte jag lista 5 saker som jag gärna stoppar i min mun. 
 
1. Våfflor. Hur gott, vi äter det ofta hemma till lunch/kvällsmat. 
 
2. Jordgubbar. Finns det något godare? Allt med jordgubb är ju också gott sylt, saft, glass och godis osv. 
 
3. Klyftpotatis. Jag älskar klyftpotatis och annan "tillgjord" potatis (hemmagjord, men inte bara kokt).
 
4. Panerad fisk. Alltså, panerad fisk med koktpotatis och kallsås. Finns det något godare?!
 
5. Kokt ägg (äggvitan). Älskar koktägg (dock bara vitan). Hårdkokt äggvita med massa salt, muuuums (gärna på naturell macka också o inte bara äggvitan).
 
Random bild, men min ponny är däremot inte kräsen ;).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela