blondehair.blogg.se

Rockbrud? Njaaa...

Publicerad 2013-04-30 20:27:00 i Allmänt,

Något många av er nog inte vet är att min pappa älskar rock. När han var ung sjung han i ett rockband och de var till och med på turne i London. Så någorlunda bra var de nog trots allt. När jag var yngre tyckte jag rock var häftigt, men det var mest för att min pappa "övertalade" mig och när man är liten har man ju ingen riktig stil man tror och tycker om till fullo. 
 
När vi var i London i augusti förra året så var vi på en rockmusikal. Jag var väl inte jättepepp, men det var helt okej iallafall och jag kände igen några låtar. Den gången hade jag inget val. Lika så inte denna heller.. min pappa har nämligen bokat biljetter (utan att säga till) till Blacksabbat (tror jag det var, med Ozzy Osbourne iaf). En 3,5h (typ) lång konsert i november i Stockholm. Men jag får två dagars shopping på det iaf. Jag (och övriga familjen) gick med på det för jag o mamma vill åka upp med hela familjen till Stockholm när spanska ridskolan kommer. Så det ska vi förhoppningsvis göra (de kommer i typ september).
 
Så det ska helt enkelt bli intressant. Men det är ingen mening och klaga. Jag gör det bästa utav situationen och försöker låta bli att ha sådana förutfattade meningar utan försöker att ha kul helt enkelt.  Jag kanske börjar älska rock sen haha, vem vet? ;)

Rockmusikal i London

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela