blondehair.blogg.se

Mer timmar på dygnet tack!

Publicerad 2013-04-06 22:51:55 i Allmänt,

Hejsan svejsan!

Dagen började med barbacka ridning på min lilla duktiga ponny. Hem och duscha och äta. Sedan åkte jag o mamma ner och kollade på potentiella studentpresenter från vänner och släkt. Hittade bl.a. Jättefina kristallglas :) sprang in på hm och fyndade min favvo bh där för halva priset, score.
Åkte vidare till Ikea där vi bl.a. Köpte en möbel till mig och några andra småsaker (ram, galgar, blommor och stora dricksglas till vardags).
När vi kom hem åkte mamma o pappa till landet. Då byggde jag ihop min möbel och det var lättare sagt än gjort. Tog många timmar haha, men det var första gången jag satte ihop en möbel helt själv så är nöjd. Trots att en skruv endast sitter halvvägs inne ;)
Jag och min bror gjorde middag sedan har jag pluggat matte till fem i halv 11, kul lördagkväll. Nu ligger jag i sängen iaf och ska sova. Här får ni en liten bild hur möbeln blev.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela