blondehair.blogg.se

Magont

Publicerad 2013-04-15 23:13:15 i Allmänt,

Tjo!
 
Läkarbesöket gick ganska så bra. Värdena såg bra ut och mitt hjärta lät vältränat - det ni! Sen diskuterade vi min kost vilket inte är så mkt att hänga i granen. Fick krypa till korset så att säga. Om min kost inte förbättras kommer jag att få gå till en dietist om jag vill, vilket jag vill. För mina matvanor blir värre och värre. Eller jag blir snarare kräsnare och kräsnare. Frågan är inte vad jag inte äter, utan vad jag äter haha.  
Jaja, tar dom problemen imon typ haha.
 
Lagade tacos till middag, vilket gjorde min mor glad. Sen åkte vi till stallet. Fick dock cpont i magen. Verkligen sjukt ont. men men. Snällaste Astrid (som äger HP) gav mig ett jättefint halsband som tack för hjälpen. Blev jätteglad =).

Kvällen har spenderas med en värmeflaska på magen och med min mac i knät. Nu ska jag skynda mig till sängen. Upp tidigt imon för att jobba, ni vet vad jag brukar säga, caashflooow. 

Vi hörs, det vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela