blondehair.blogg.se

Lista

Publicerad 2013-04-10 10:25:21 i Allmänt,

Vad vill du ha just nu?
Svar: 
Jeffrey klackar

Vad är du rädd för ska hända?
Svar: Att jag ska få cancer och dö / någon i min närhet ska få det och dö.

Hur många stora kärlekar har du haft?
Svar: 
Inga "stora"..

Vilken är den bästa filmen?
Svar: Vet inte, gillar en med Julia Roberts men vet inte vad den heter...

Brukar du läsa böcker?
Svar: 
Nej, men ska dock köpa två styckna nu som jag är sugen på.

Vad irriterar du dig på just nu?
Svar: 
Just nu är jag glad, så är inte irriterad :) 

Vem skulle du vilja se ut som?
Svar: 
En mix av några..

Om du hade en miljon, vad hade du köpt?
Svar:
 Kläder, en resa till USA och en storhäst.

Vad föredrar du, sex med känslor eller utan känslor? 
Svar: 
Med känslor.

Vad ångrar du mest av allt?
Svar: Inget sådär enooormt.

Vart drar du gränsen för otrohet?
Svar: 
Kyssar.

Vem bråkade du senast med och varför?
Svar:
Jag tjaffsade med mamma igårkväll. En principsak. 

Har du varit underviktig eller överviktig någongång?
Svar: 
Yes, har varit väldigt underviktig i högstadiet. Men nu är jag preciiis normalviktig.

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Svar: 
Jaaa, lätt.

Tror du att man kan vara vän med sitt ex?
Svar: 
Jadå.

Lever du efter en religion?
Svar:
Jag är kristen, men lever som vanligt. 

Vilken är ditt favoritämne i skolan?
Svar: 
Svenska och projekt.

Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex?
Svar: Hmm.. nja. Det hade nog inte hållt i längden tyvärr.

Läser du bloggar? Isåfall, vilka?
Svar:
Mängder.

Vilken kändis ser du upp till?
Svar: 
Inte så att jag ser upp till någon, men tycker beverlyhillsfrun Kyle Richard verkar goo. 

Hur ska en perfekt förebild vara?
Svar: 
Inte för självstörkst. Inte tro att världen kretsar runt än..

Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år?
Svar: 
Barn, man, utbildad.

Vad står det i ditt senaste mottanga SMS?
Svar:
"Kanon :P"

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?
Svar: 
Jag o Nobless.

Hur är du på fyllan?
Svar: 
Jag är väldigt glad och tydligen väldigt klängig haha!

Vilket är ditt största problem för tillfället?
Svar: 
Min ponny. Hennes skada är ett himla problem.

Vilken är din favoritdrink?
Svar: 
Hm, allt med vodka och juice är typ gott.

Vart skulle du helst vilja bo?
Svar: 
LA

Hur ser en perfekt helg ut för dig?
Svar: 
Fint väder, inget plugg och umgås med de jag tycher om. God mat oxå.

Vem ringde dig senast?
Svar: 
Min mamma haha.

Vad ska du göra nu?
Svar:
Sminka mig och byta om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela