blondehair.blogg.se

Kalas igår

Publicerad 2013-04-21 18:27:52 i Allmänt,

Igår eftermiddagåkte jag ut till stallet igen. En tjej i stallet fyllde 25 så då vare kalas. Några hade varit nere i Varberg och Ullared med henne under dagen, men jag hade tyvärr inte tid till det. Men jag åkte såklart ut och firade henne på kvällen. Vi var ett gäng (typ 20st) som grillade korv och åt tårta. Mys lördag helt enkelt!
 
Idag började jag dagen som jag spenderat hela helgen med, plugg. Men har fått gjort sjukt mycket i helgen verkligen, så är väldigt nöjd med min insats. Sedan åkte jag ut till stallet och red ut på min lilla skrutt. Det var dock några småungar som galopperade på en äng. Nobless blev helt galen (på båda vägarna) och studsa och stegra osv. Haha pigg plutt. Men annars var det mysigt.
 
Nu ska jag slappa till max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela