blondehair.blogg.se

Imon måste jag vara på topp

Publicerad 2013-04-17 20:59:43 i Allmänt,

Tjo klacksko!
 
Skrev inte mkt igår, ponnyn var halt igen. Blev allmänt deprimerad. Dock var hon bättre idag men vi ska ju upp på fredag så vi får se.. Dagen började ju inte bättre med att bussen inte kom så fick springa över en km för att hinna till en annan buss. Men hann iaf. Kom hem från skolan sen o gjorde middag med min bror vilket resulterade en glad mamma :) Ponnyn fick en promenad och jag har övat lite på mitt svenska tal.
Imorgon har jag o en kompis först idrottslektion sedan har jag svenska nationella muntliga del. Men det går förhoppningsvis bra. Har övat endel. Så då gäller det att vara vass.
 
Ska stoppa ngt i min mage o sedan fixa irodning för imon o sen sova typ. Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela