blondehair.blogg.se

Hästhoppning

Publicerad 2013-04-14 20:39:38 i Allmänt,

Sitter just nu och ser på hästhoppning från Paris på Eurosport.
 
På tala om hästhoppning, mindre än två veckor till GBG HS. Är ni taggade? Tycker det ska bli kul som vanligt. Dock har jag endast biljett till lördag kväll. Men jag brukar alltid lösa sånt under den aktuella veckan. Förra året var jag inne alla dagar och såg på shower, klasser, stod på mässan samt shoppade. Funderar på att stå i skolans monter ngn dag iår oxå.
Brukar alltid ha låååånga shoppinglistor och bränna tusentals kronor under hs. Men iår har jag bara en sak jag ska köpa, ett par nya ridhanskar från roeckl, billigt och bra.  Visst hade det vart kul med ett dyonträns och ett par soft up stigbyglar, men eftersom Nobless är skadad och inte kommer kunna tävla förrän tidigast mitten av hösten typ så orkar jag inte lägga pengar på sånt nu.  
 
Stallägarens dotter och hennes ponny i scandi. Iår ser vi gymkhanan 4 dagar =D Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela