blondehair.blogg.se

Staden, stallet och övningskörning

Publicerad 2012-09-29 21:49:00 i Allmänt,

Vid 10 åkte jag och mamma in till stan. Hon skulle uppdatera sin garderob vilket resulterade till över 5h i stan. Men hon fick med sig fina saker och vart nöjd :)
Jag köpte ett par Dr Denim jeans och underkläder, inget kul att visa med andra ord.

När vi kom hem lämnade vi bara de vi köpt, hämtade hunden och åkte till stallet. Nobless är ju inte där nu men vi ville bara umgås lite och checka av det vi missat typ haha.

Efter stallet var det mat och övningskörning. Kärde upp till GFRK och tillbaka. Körde faktiskt bara fel en gång (y) och jag körde hela vägen utan instruktioner om vägen!

Hade egentligen bestämmt att gå ut idag med ett par kompisar. Men när jag hade övningskört var jag så sjukt trött och har haft ont i magen sen dess så bangade faktiskt utgång. Känner mig extremt tråkig,men det ska bli skönt att bara krypa ner i sängen i vettig tid och vakna utan huvudvärk imon :)

Jag och Nobless på GFRK i våras (februari). Imon ska jag få pussa på mitt hjärta igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela