blondehair.blogg.se

Resultat

Publicerad 2012-09-01 16:52:59 i Hästar, Tävlingar,

Var på grannklubben idag och red en pay and ride. Deras är dock lite annorlunda, på ett superbra sätt. Man rider programmet, sedan får man feedback från domaren och får rida några minuter för henne. Har gjort detta tre gånger och tycker det funkar bra, domaren är på mig att jag är för hård i min innerhand bl.a. vilket stämmer. Sedan får man självklart ett protokoll oxå.
 
Idag red jag en LB:2. Hon var väldigt pigg på framridningen. På banan dog hon lite, hon var fortfarande pigg men inte den piggheten som jag vill ha i henne. Tyckte även att jag red dåliga vägar och att Nobless var spänd så är inte särskillt nöjd med ritten. Red på 60,67% vilket jag tyckte ritten var värd.
 
Här kommer ett gäng bilder min mor tog:
 
 
 
 

Haha älskar bilden, har precis skrittat på långa tyglar och kortar dom, poni vet att det är galopp nästa som gäller ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela