blondehair.blogg.se

Missoni sammarbete med Lindex

Publicerad 2012-09-14 20:30:00 i Allmänt, Mode,

Som många säkert vet så sammarbetear Missoni med Lindex nu i höst vilket gör att Missonis saftiga priser kommer att vara betydligt billigare.
Jag själv är inte så mycket för Missoni-ränderna. Visst jag tycker de är fina, men att jag är lite för ung för att bära de ränderna.Tycker dock att deras intrednings kollektion är fin, till vita, moderna hem. Samt en bikini som är superfin!
Jag tycker det är kul att dom ska sammarbeta i höst, hoppas dock att det inte kommer bli Missioni-feber och att alla kommer gå runt i deras ränder haha.

Eftersom jag har väldigt dålig syn så bär jag linser. När jag var yngre hade jag glasögon dagligen (nu har jag abra när jag är slapp) men då hade jag ett par från Missoni ett tag. Dom gillade jag då :) Annars äger jag inget från Missoni och det kommer nog dröja några år innan jag gör (om det inte blir en sådan bikini till sommaren).
 

Haha, för 4år sen i Missoni brillor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela