blondehair.blogg.se

Kul grej

Publicerad 2012-09-08 12:03:22 i Allmänt,

När jag var i London hände två saker som förvånade mig.

Det första var när jag var inne på Abercrombie & Fitch och det kom fram en tjej som jobbade där om jag bodde i London. Jag svarade såklart nej, eftersom jag inte gör det. Men hon ville att jag skulle modellfotas för dom, men eftersom jag åkte hem 2 dagar senare och vi hade fullbokat schema så funkade det inte, men det var kul att bli tillfrågad ;)
 
Andra dagen när jag var inne på Victoria Secret så höll dom på med en tv-inspelning. Då kom en av dom som jobbade där fram och frågade om dom fick intervjuva mig i tv haha. Men eftersom jag är totalt värdelös på engelska och skulle garanterat stå där som ett fån så tackade jag nej till det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela