blondehair.blogg.se

Inrednings koll

Publicerad 2012-09-01 23:29:19 i Allmänt,

Sitter och kollar på massa inredningssidor. Hade tänkt att fixa till mitt rum lite, det är rätt bra som det är, men lite nya mattor, kuddar, en ny stol och sen en grej till mina kläder typ. Massa fina detaljer helt enkelt.
Tror jag har bestämt hur jag vill ha det och det kommer nog bli sjukt snyggt! :) Visar självklart när det är klart men drar nog med mamma till IKEA nästa vecka och handlar mysdetaljer, o massa ljus och sånt såklart. Välkommen hösten 2012 :)

Nu ska jag nog gå o ta mig ett till glas oboy oxh sen sova, rätt så trött ;) Imon måste jag fixa hästen på förmiddagen då vi ska till min kusin på eftermiddagen på fika och se hur han bor :)

Nä nu ska jag göra mig iordning, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela