blondehair.blogg.se

From New York

Publicerad 2012-09-17 21:19:46 i Allmänt, Shopping,

Min snälla pappa var ju i New York. Så jag hade beställt ett par Juicy Couture byxor av honom (som jag såklart betala). Detta fixade han. När jag ringde och prata med han var han inne på Abercrombie & Fitch. Vaddå lycka?? Bad han köpa med sig en jacka och en tröja som jag skulle betala. Han fixa jackan men sa att tröjan var slut. En dag senare ringde han och frågade om jag och min bror ville ha Converse för dom är ju skitbilliga där, såklart sa vi ja. Så när han kom hem så fick jag mina byxor, jackan och converse. men när jag skulle ner och äta, tror ni inte tröjan ligger på min tallrik (+ en massa godis). LYCKLIG TJEJ :D Det är därför inte tröjan är med på "helbilden" för jag fick den sen. Bilderna är rätt dåliga, men jag tror att ni överlever! ;)
 
 
 

Bilden är verkligen inte till tröjans fördel. Men ni fattar ju, en sån klassisk tröja, med typ jeans och converse!
 
Kan inflika att hela mitt rum just nu luktar Abercrombie, klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela