blondehair.blogg.se

Dagen

Publicerad 2012-09-22 20:48:00 i Allmänt,

Har varit sjukt slapp. Har pluggat lite, vart i stallet och sen har jag tillbringat övrig tid framför "16 år och gravid" typ. Påtala om gravid, igår när vi var hos veterinären var jag ju med inne på röntgen o då frågade veterinären migförst om jag var 18, och det svarade jag såklart ja på. Sedan om jag var gravid haha, då sa mamma att det hoppas hon inte ;)
 
Om en kvart börjar det hoppning från Österrike på Eurosport. Härligt, jag vet vart jag och mamma kommer att spendera kvällen. Dock är det biljard före och den sporten(?!) kan dra ut sjukt mkt på tiden -.-
 
Haha här är jag i Österrike (påtala om tävlingen) 2005. Och ja, mitt hår är uppsatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela