blondehair.blogg.se

Cashflow

Publicerad 2012-09-18 22:37:43 i Allmänt,

Eftersom vi är lediga på tisdagar passar jag på att jobba då. Imorse ringde klockan på 05.50 och sedan kom jag inte hem förrän 17.00. Då var det matdax sen stalltid. Promenerade min ängel i typ 40 minuter idag. Då hon inte får vara i hagen när det regnar(hon har ju gips) så tyckte jag så synd om henne hehe.
Sedan kom jag hem och det blev soffläge framför Ung och Bortskämd och Hollywoodgfruar. Den 4 oktober börjar Revenge igen, kann knappt berga mig. Världens bästa serie genom ALLA tider. Den slår tillochmed GossipGirl, då är den bra!

Har lite sovmorgon imon men tänkte endå ta en dejt med min säng nu!

Juste, anmälda mig till högskoleprovet igår, börjar känna mig gammal! Eller snarare säkrar upp min framtid ;)

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela