blondehair.blogg.se

Bloggar

Publicerad 2012-09-12 10:46:00 i Allmänt,

Jag läser mängder med bloggar, stora som små. Ett gäng modebloggar och ett gäng hästbloggar. För att jag ska tycka en blogg är bra ska den ha många intressanta och varierande inlägg. Det ska även vara mycket bilder i en bra blogg. Bra uppdatering tycker jag också är väldigt viktigt.
Här får ni några exempel på bloggar jag läser, och varför:
 
www.sandralinder.blogg.se - det är en tjej som är ett år äldre än mig. Hon har en söt treårig dotter. Sandra är väldigt modeintresserad både till sig själv och sin dotter. Även mycket inredningstips. Nya och fräsha bilder varje dag och intressanta inlägg :)
 
www.truestoryoflinda.blogg.se - klasskompis, stallkompis, vän m.m. Ja Linda, vad ska man säga? En kompis jag träffar iprincip dagligen och vi kan prata om allting. Hennes blogg är rolig och intressant med fina bilder. Det är även Linda som har gjort min snygga design på bloggen :)
 
www.johannagrant.se - En ridtjej ifrån Kalmar som jag har följt i kanske 1,5år. Jag böejade följa den för att hon hade en jättefräck d-ponny, sen fick den tyvärr tas bort och hon har nu två unghästar. Deras egna uppfödning och en 4-åring. Fina, nya bilder och balla outfits :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela