blondehair.blogg.se

Taggad inför julen

Publicerad 2012-10-15 10:08:48 i Allmänt,

Är så fruktansvärt taggad på att det ska bli december nu. Julpynt, julpyssel och julbakning osv. Förhoppningsvis så kommer det massa snö lagom till första advent och att den ligger ett tag. Jag tycker att december är årets heltklart mysigaste månad. Jag älskar även att få köpa julklappar och göra julkort osv. Något jag alltid gör är egna julkort, jag sitter och pysslar med glitter och färgat papper. Har redan börjat fundera på årets "modell", men börjar såklart inte förän i december. Ett år var jag så taggad så jag hade köpt alla (!) mina julklappar innan december ens började haha. Brukar även försöka att rimma på mina julklappar jag ger bort, det är rätt så kul faktiskt. Har redan börjat fundera på vad jag ska köpa i julklapp, mammas är redan bestämd haha. Att gå till kyrkan i juletider hör självklart oxå in, vi går alltid på julafton och brukar även försöka få in på iallafall första advent.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela