blondehair.blogg.se

Stallsöndag

Publicerad 2012-10-14 22:36:31 i Allmänt,

Hejsvejs!
Vaknade vid tjugo i tio imorse. Lekte med hunden tills det var dax för frukost - den klassiska söndagsfrukosten, nämligen amerikanska pannkakor, mums! Efter frukosten övningskörde jag till Coppen. Fixa iordningallt och red honom. Han var faktiskt ganska så trevlig idag, han är ju trots allt hopphäst ;). Sedan övningskörde jag hem och var hmma max tio minuter. Då slängde jag i mig fisksoppa och vitlöksbröd. Åkte ut till min lilla prinsessa sedan. Eftersom det har regnat hela dagen så var ju marken blöt och hon fick då inte gå ut. Så stod i en timma och borsta henne, klippte lite; man, lugg, svans, öron, kronränder samt hovskägg :). Nu ser hon ut som en välvårad tävlingsponny igen... fast med boxvila haha.  
Hem och plugga och äta, sen vare soffläge (mamma bakade medan jag var hos Coppsi).
Vi har även suttit och kollat på ngn som har hoppat fallskärm från 35 000m (38 000m blev det tillslut tror jag) galning.
 
Nu är det sängtajm! Har dock min otroligt långa och sköna sovmorgon imogon så slänger nog in ett livstecken.

Godnatt!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela